Evropa zažívá boom v oblasti personální navigace
Celkové prodeje společnosti Tele Atlas v oblasti personální navigace v roce 2004 byly třikrát větší než v roce 2003. Podle expertů ze společnosti Canalys byl rok 2004 pro Západní Evropu opravdovým průlomem, protože personální navigace se stala produktem pro široké masy spotřebitelů. Očekává se, že tento trend se promítne i na nové trhy.
Nové detailnější pokrytí území České republiky, Maďarska, Polska a Slovenska přesnou navigační databází uvedenou na trh v dubnu 2005 dávají tušit, že jedním z nejperspektivnějších trhů by se měl stát právě tento region. Celosvětově se snižující ceny hardware v kombinaci s rostoucí kupní sílou v nových zemích EU a zejména stále masovější přejímání evropských vzorců spotřebního chování v zemích tohoto regionu naznačují, že boom ze Západní Evropy se ve velmi krátkém horizontu přenese právě zde. Zatímco expanze klasické navigace zabudované do palubní jednotky vozidla je v tomto regionu stále brzděna pomalejší obměnou vozového parku a relativně opatrným začleňováním navigací do standardní výbavy automobilů, v oblasti personální navigace nic nebrání prudké expanzi trhu.
Více informací o evropských a světových trendech personální navigace se můžete dozvědět v sekci tiskových zpráv společnosti Tele Atlas.
Kontaktní osoba:
Ing. Jiří Novobilský, M.A.
Central European Data Agency, a. s.
Tel.: +420-257 018 443
Fax: +420-257 018 439
E-mail: novobilsky@ceda.cz